tidsinställt

grattis farmor! idag fyller du år! :) kommer ihåg alla dessa historier och berättelser om ditt liv som du brukar berätta. sådana jag hört i många, många år och som jag alltid kommer att minnas. det är det fina med att bli gammal tycker jag. att man får barnbarn och barnbarnsbarn som man kan berätta sin livshistoria för och om knäppa saker man gjort eller fått vara med om. längtar lite grann tills att bli gammal! eller nja... kanske inte längtar men jag har inget emot det utan det ska bli kul (:

kommer ihåg just de du alltid brukar berätta runt vår födelsedag. du fyller nämligen år den 14 november och jag den 18 november, och då brukar du alltid berätta att du trodde att jag skulle komma ut på din födelsedag. du fyllde 50 det året och tänkte att de skulle vara den bästa 50-års presenten nånsin. det första barnbarnet.. :) men så kom jag fyra dagar senare HAHA! men det fick duga det med hehe

en massa kramar på dig älskade farmor 


SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!