tattooooos

herregud vad jag älskar tatueringar! det gamla talesättet "när du väl börjat tatuera dig, kommer du bara vilja göra det igen, igen och igen och igen...." stämmer så in i hel*ette! jag och ela pratade häromdagen om tatueringar.. eller ja det kommer på tal rätt så ofta och hon älskar också tatueringar och det finns så mycket som man kan göra. finns sjukt mycket fint, och man vill bara ha allt.. och en massa idéer som ploppar upp i huvudet. vad jag vet nu är att jag ska fortsätta på min stjärnor på ryggen. då kommer jag bli ritkigt nöjd, för nu är jag inte riktigt helnöjd. sen vill jag ha text på revbenen vid sidan av överkroppen. skit sexigt när man har bikini! så det blir snart att boka in en tid.. vill dock ha en tatuering med färg också. elas tatuering är jag typ kär i. innan jag tatuerade mig för första gången ville jag har klörsbärsblommor. och det håller jag fast vid. och det är just det ela har! så jäkla snyggt. vill ha EN tatuering i alla fall med färg. inte överdrivet färgglad utan som jag alltid sagt, om jag ska ha en tatuering på kroppen med färg ska den vara i svart och grått och lite färgstänk som gör att blommorna liksom lyser fram. ;)

kan babbla på i evigheter för tatueringar är så sjukt snyggt och jag må vara lite sjuk, men jag tycker ändå om känslan, pirret i kroppen av att tatuera sig. tanken om att man ska ha den i hela livet..

nu ska jag sova.. slänger in en bild på rihannas tatuering. en sådan har jag med, lite annorlunda kanske men ska fixa min så att stjärnorna också går upp i nacken.. SJUKT SNYGGT!


rihannas tatuering


Kommentarer
Postat av: ela

jaaaa det är så nice! :D love it! Kommer bli full av tatueringar jag! tycker lätt du ska göra blommor och bygga ut dina stjärnor. :D hihi <3

2010-11-12 @ 14:12:10
URL: http://elaelak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!