färga håret

tänkte färga håret nu.. har tänkt på det ett tag nu. hatar egentligen när hårgfärgen mna har och gillar bleks bort och blir sådär matt, och när min riktiga hårfärg kommer fram. det är absolut inget fel på min riktiga hårfärg. har brunt hår fast i lite mer kastanjefärgad ton. grejen är den att de känns som att de blir utväxt på något sätt. känns inte lika spännande heller när håret blir sådär halvmatt. fick ett paket med hårfärg av kicki igår som hon haft sen ett tag tillbaka. den lilla filuren har funderat på att färga håret brunt men det förbjöd jag henne att göra! hon är så sjukt fin i sitt blonda hår. det se riktigt naturligt ut och är inte alls för ljust heller och hon passar verkligen i det ljusa då hennes ögon kommer fram.

kommer inte bli något drastiskt men ja kommer förhoppningsvis få håret i en mer chokladig ton och dock inte så mörkbrunt som jag annars brukar färga till. får väl se sen hur de blir (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!