engel

lyssnar på rasmus sebaachs låt engel! fyfan vad vacker.. om inte jag hade behövt gå och lägga mig nu för att ens komma upp till jobbet imorn hade jag suttit kvar vid datorn hela natten vid spotify och lyssnat på musik! musik är fan kärlek! :)

kollade på en STÖRT sjuk film ikväll! fyfan vad jag hatar b filmer. såg "evil dead" och den sög.. jag rekomenderar verkligen inte den till någon! haha helt störd film i alla fall haha. nej jag är på jakt efter nya bra skräckfilmer/tortyr/zombie filmer! efterlyser officiellt det nu. om du har ett bra tips, säg till hehe.

godnatt på er!


dagen efter studenten hemma hos ellie! MYS! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!