efterlängtad helg!



äntligen är jag ledig efter en nio dagars arbetsvecka! har varit ledig två en dag på tretton dagar! sjukt trött! idag jobbad jag över en halvtimme för att det kom bil efter bil i driven och det kom en stor buss så det var folk ändå ut till dörrarna. men nu är jag hemma. var med amelie ett tag efter att jag slutade. vi tog en lång promenad genom kalmar på ca en timme och pratade om allt mellan himmel och jord. när vi var hemma igen satt vi i soffan och kollade lite på "big momma". var sjukt länge sen jag såg den filmen! måste varit senast då jag var liten och satt hemma i soffan med familjen och åt godis hehe!

var riktigt skönt att komma hem nu i alla fall. har bytt om till myskläder. väskan orkar jag inte ens packa upp! det hade jag vanligtvis orkat, då jag är en sån som typ inte kan sova om det är för rörigt i rummet. men fan nu skiter jag i det! vill bara vara helt enkelt. ska nog mysa ner i soffan och kolla på någon bra film och slänga i mig en massa onyttigt! godispåsen har jag kvar konstigt nog. somnade med godispåsen i sängen igår kväll så lite fredagsmys blev det för min det fast jag jobbade till rätt sent. WOHO!

nej nu väntar glasspaketet på mig! kramis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!