effektivitet på hög nivå!

idag hade jag vid elva tiden tänkt att ha gått på body pump.. men fan jag somnade om! hehe så runt elva när jag faktiskt vaknade åkte jag till gymmet och körde stenhårt! körde först 45 minuter på crosstrainern och den här gången körde jag i princip slut på mig själv. körde på nivå 8 upp till 14-15! trögt är det, men så skönt efter när man känner hur svetten runnit och att man är alldeles skakig för att det riktigt tagit :) efter det gjorde jag övningar på träningsmaskiner. blev mage, armar, rygg och lår! fyfan imorn lär jag ju vakna upp och ramla ihop. tror det blir en riktig träningsvärk. hope so! :D

annars var jag och handlade lite innan jag åkte hem igen.. eller lite och lite. blev en jävligt tung påse plus en massa saker jag kunde trycka ner i väskan. köpte tacos tillbehör och tillbehör till min 19 års dags tårta ;) fick bli en enkel men chokladig tårta i år! jag gör alltid min egna tårta och den görs annorlunda varje år. förra året gjorde jag en tårta med godis på om jag inte minns fel.. :)
ställde mig och gjorde tårtan när jag kom hem och ställde mig sen och röjde undan all disk. jobbigt att bli vuxen ibland. så mycket man måste göra. haha!
nu ska jag nog bara vila ut lite, känner hur min kropp fortfarande är skakig, ni vet sådär öm och tung som den brukar bli efter ett par timmars träning. klagar absolut inte, tvärtom! ÄLSKAR att träna! tror ja kommer bli en sån där riktig spännis.. eller kanske inte? skönt att fått in rutinerna och träna flera gånger i veckan.

imorgon jobbar jag 11-18 men sen blir det förhoppningsvis taco kväll med brudarna! blir inget firande med familj och släkt i år som sagt, men det ska bli kul i alla fall! :) JAG ÄLSKAR ATT FYLLA ÅR! ;D

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!