dålig på att blogga

har inte haft varken motivationen eller tiden att blogga de senaste dagarna. idag har jag dock jobbat två timmar. skulle jobbat till 14 men fick gå hem tidigare och det tackar jag faktiskt inte nej till. har umgåtts lite med amelie efter jobbet och var maxi en sväng för att leta present till hennes sexåriga kusin som fyller år snart. =)

äntligen är det snö här nere i kalmar också! har bara regnat och regnat och regnat de senaste dagarna eller veckan. suck vad man blir deprimerad! nej nu ska jag ta och skriva på ett träningsschema. glömmer alltid att skriva upp vad jag gjort efter varje dag jag tränat, och vill följa upp det jag gör så man kan se tillbaka och följa resultaten. hehe :)

senare ikväll blir det ett träningspass! hihi :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!