18:57

kom precis hem och har fruktansvärt ont i magen! har bara ätit frukost, två mandariner och godis och chips. bra där! nu får jag skylla mig själv faktiskt.. har nämligen inte varit hemma sen jag stack till gymmet imorse. efter ett halvtimmes pass på crosstrainern och nivå 10-11 (!) så mötte jag upp Amelie som precis slutat på jobbet. vi drog hem till henne och satte oss och pratade, kollade på desperate housewifes och åt chips och godis.. runt 6 tiden drog vi till maxi och inhandlade lite potatis och sås till kycklingen som Amelie och hennes pojkvän Kalle skulle äta ikväll! vilken tur att jag hann med bussen hem sen, den kom precis lägligt när vi stod vid busshållsplatsen.

Kicki är hemma om runt en timme sådär så jag ska ta och laga mat för jag är DÖ hungrig sen ska jag, kicki och rocky (han vi bor med) kolla på film! :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!