18 november 2010 - min 19 års dag!

har varit en helt underbar dag idag! började med att jag fick tårta på sängen och att kicki kom in sjungandes på morgonen! haha gulligt värre! :) sen jobbade jag 11-18, ett riktigt skönt pass ändå.

när jag kom hem gjorde jag mig iordning och jag och kicki ställde oss och lagade tacos. tjejerna kom vid halv nio tiden. jag, kicki, johanna och amelie började äta och pratade en massa! sen kom ela lite senare. vi hade tänt en massa ljus i köket och hela huset luktade mat! underbart! fick dessutom en massa choklad. jag är en riktig sucker för choklad!! haha

nu har jag svarat på alla 164 gratulationer på facebook, så ska ta och sova! ska upp hyffsat tidigt imorn, iväg till gymmet med kicki och sen jobba 15-18.15! tack alla för gratulationerna :) ni är för goa. <3

en massa kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!