Uppdatering

Hej kära läsare! Jag är ledsen för den dåliga uppdaterigen i bloggen. Trots att jag vill blogga hela tiden så hinner jag tyvärr inte det så ofta på grund utav att det är så mycket på gång just nu. Studenten är nu mindre än en vecka ifrån oss och min resa likaså. Mina vardagar ser ut som denna: twinrix vaccinering, planering inför mottagning, avsked och quality times med klassen, packning, och åter planering, ärenden och åter planering. Mycket att göra! Måste nog börja att skriva ner allt så att jag inte missar något. Idag så var det lika underbart vacker väder som de varit nästan hela veckan, och jag har fått en hel del sol på mig :) ska nu försöka sova trots att det är svinvarmt i rummet trots att jag öppnat fönstret. Ska nämligen upp halv sju imorgon för att göra mig i ordning inför jobbet. Slutar klockan 2 så därefter åker jag in till stan och möter upp mamma och lillebror för att sedan ta oss vidare till Vallentuna så min systers man fyller 40. Ja det var faktiskt ett tag sedan jag var på 40 åra fest och när det ska bli så fint väder som det ska bli imorn så kan man verkligen inte klaga. Blir nog en hel del grillning och firande :) sov gott på er allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!