sommar sommar sommar.. lala

jag kan inte sluta längta! det bara pirrar i kroppen så fort jag tänker på hur rolig den här sommaren kommer att bli! jag tycker att en riktigt bra sommar är något jag riktigt förtjänar med tanke på vilken kass sommar jag hade förra året då det regnade en massa och jag bland annat var fast på landet (det var urtråkigt haha) och det tog slut med mitt ex.. det var nog den jobbigaste sommaren jag varit med om.. men nu kommer denna sommaren bli fantastisk!

om bara en vecka tar jag STUDENTEN! så det är en massa fix inför det. sedan ska jag till peru en månad! det kommer blir en massa festande, solande, badande, turistande med en massa saker att se, och kommer dessutom att åka runt och se olika ställen i peru, kommer att få träna på min spanska, äta god mat och träffa en massa nya människor! ska blur huuuur kul som helst! :) sedan kommer det som sagt bli en traditionell svensk sommar också.
kommer nog att hinna vara ute på vårt landställe, vara en massa på grönan, träffa släkt och vara ute sena sommarkvällar och festa en massa. sedan har jag och kicki en massa planerat :)

KAN BARA INTE SLUTA LÄNGTA, KÄNSLAN ÄR SÅ UNDERBAAR!




på landet förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!