Hej allesammans!

Vilket fint väder det är idag! Jag är som många andra riktigt glad för att solen är framme. Man blir brun, man slipper depphumör pga alla mörker under vintern, och det är så himla fint ute med alla blommor och utslagna träd. Vart man än kollar är det grönt! :) Skoldagen har varit riktigt skön. Jag fick veta vad jag får i religionsbetyg och jag och martina har dessutom legat ute i solen medstadels utav dagen :) mysigt! Vi har dessutom en liten secret på G.. Klassen och jag. Säger inte mycket men kan säga det att en mänsklig stor fnittrande pyramid inte är så lätt att bygga haha! :) Nej nu är jag på väg till jobbet. Missar ett par vänners dans uppvisning tyvärr men jobbet kallar.. Är väl hemma runt 23 ikväll så ha det super! :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!