haha typiskt

idag när jag står i duschen så plingar det på dörren.. ja gissa vem det var? jultomten! haha nej inte riktigt men ganska så nära gissat. det var sue och det första hon säger när hon kommer in är att hon har gjort bort sig! jag kommer ut och ser henne i ett par mjukisar som är helt nedstänkta av olja och det jag ser är att det har kommit en massa olja på mitt golv, i min säng och på min matta. VAFAN sue! låter det då och det var till att börja skura golvet och grejer. grejen är den att hennes babyolja som hon hade med sig i sin påse hade läckt haha! och hon berättade även att hon mött på ett par killar påväg hem till mig. smart hon är!

det var dagens och nu är det nattens.. jag är skit trött och måste nu sova! imorgon så måste jag upp rätt tidigt i alla fall för att jag har omprov i SAM och sedan efter skolan ska jag träffa kicki och sen på fotbollsmatch på råsunda med sue och martina! kulkul! :)
en massa pussar på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!