eurovision

herregud! jag tror att det var till lettlands och israels bidrag som jag rynkade pannan. det lät ju riktigt förjävligt med ren svenska.. vet att jag inte borde säga något då jag inte heller kan ta höga toner men ändå. de sjunger inför hela världen och har gått så pass långt så att de är med i självaste eurovision.. lite sångröst ska man ju kunna ha. i och för sig så skulle man kunna tänka sig att de har fått helt fel låt med tanke på deras röst.. ja bra lät det i alla fall inte. haha

annars tycker jag att de flesta låtar är bra och riktigt njuter här framför tvn :) pappa är hemma också så man får lite quality time med honom också :) snart ska man sova så att man kommer upp imorn halv sex.. oj kommer man att klara det? :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!