detta kommer bli en riktigt bra dag!

det är jätte fint väder ute och jag har sovmorgon! sue åkte till skolan imorse medans jag sov. hon kom in ibland och sa en massa små saker som jag lånar duschen, jag äter frukost och jag går nu, utan svar från mig.. tror jag i alla fall. sedan rusar hon in i rummet och klockan är runt kvart i 8 och rusar ut igen.. haha hoppas hon hann med bussen! :)

sitter nu och pluggar (får inte så mycket gjort kan jag säga) och lyssnar på kristinia debarges "speak up" och "doesn't everybody want to fall in love". snart måste jag kila, och möta upp martina också. har omprovet nu direkt efter lunch så jag är lite nevös faktiskt!

soliga kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!