äntligen hemma,

ja nu är jag hemma igen. jag var nämligen i centrum med mum and dad för att inhandla alkohol och mat tills imorgon på mottagningen :D faaaan imorn då gäller det! kan direkt säga att det kommer att rinna tårar längs mina kinder under hela dagen men samtidigt så kommer jag har riktigt galet roligt. kommer definitivt inte somna ikväll!

ska snart äta. mamma och pappa har beställt hem mat och ef ter det ska jag väl ta och göra mig i ordning för imorgon. måste måla naglar och fixa benen. solning och hårfärgning kan jag stryka från min lista haha. det är riktigt mycket att göra, men det är det värt.

nej nu säger jag hejdå till er och snart hej till maten som kommer till dörren. SERVICE ELLER VAD? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!