40 års fest

Igår kväll så mötte jag upp mamma, mina systrars pappa och min lillebror i stan efter jobbet. vi skulle nämligen till Vallentuna på min systers man Joakims 40 års fest :) det var riktigt roligt! det bjöd på en massa grillad mat, och min syster hade gjort en massa olika sallader och gjort en salsa sås och guacamole. det var himmelskt gott! blev nog rätt så lullig där ett tag då det fanns en massa rosévin och vanligt vitt som jag drack haha men det var riktigt mysigt det! det var ett tag sedan man umgicks så länge med systrarna och deras respektive, mamma, lillebror och lite annat folk som ingår i släkten på ett hörn. vädret var dessutom med oss som tur var :)

efter middagen blev det tårta, kaffe och tal från Joakims mamma och bror. Ja riktigt mysigt var det. lite småjobbigt var det dock att åka hem då klockan var kvar över elva på kvällen när vi skulle ta oss från vallentuna till centralen och sedan hem till mamma i tumba. jag hade som sagt hållt igång sedan sju på morgonen.

såhär mysigt var det:




min lillebror Mikael och min systers man Joakim


Joakims bror Jörgen, min andra syster Minna och hennes kille Magnus.


en av tårtorna som enligt mig var godast.. ÄLSKAR marsipan hihi


födelsedags tal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!