tisdag.. idag är det tisdag.

om två dagar är det löning. dags att börja planera lite grann inför helgen. lite shopping kommer det att bli, men bara lite för jag måste spara pengar till resan i sommar.
sitter i skolan och skriver blogg och småpratar lite då jag inte hade engelska på morgonen. tog en liten promenad till skolan som går på 20 min och lyssnade på musik samtidigt som jag gick. snart är det lunch och sedan redovisning i crs. har missat en del crs lektioner eftersom jag varit sjuk och att veckans måndag blev som den blev. måste prata ihop mig lite med gruppen.. efter skolan ska jag bara hem och plugga.. =)
CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!