söndag 21/3

vi vaknade upp och de åkte hem, jag städade huset lite grann för att min låtsats mamma skulle komma hem efter helgen. (pappa är fortfarande i göteborg och jobbar så det var en ensam hemma helg.) och sen sov jag ännu mer. mot kvällen gjorde jag mig i ordning för att dra på carinas vän karins studentskiva.. det var den första studentskivan och den ägde! temat var "jag kom precis från.." och jag valde maskerad. outfiten fick bestå av en snygg mask jag köpte förra året, en tunika, stövlar och mina spetsstrumpbyxor och får inte glömma den snyggt sotiga makeupen. riktigt snyggt maskeradigt á la 20 tal blev det ^
måndagen behöver jag inte ens nämna.. det blev en massa sovande kan jag säga...
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!