lördag 20/3

jag vaknade upp klockan 9-10 å morgonen, det var bara jag och kicki då och vi åt en god frukost. sue hade tagit sig hemåt. lovisa på jobbet ringde och undrade vart jag var, jag hade tydligen helt missat att det var min lördag, och inte söndag.. så det var bara att slänga i sig frukost och dra sig till jobbet. snacka om att det var mycket att göra den dagen. i ca tre timmar var det kö till dörren.. vi fick jobba arslet av oss helt rent ut sagt.. och magen kurrade och tur var det att jag hann få i mig en liten cheeseburgare mitt i farten. efter jobbet kom jag hem och dörren öppnades av en trött liten kicki som hade somnat igen efter att jag hade gått. klockan var nästan halv sex och vi började att göra oss i ordning. jag lagade mat åt sue och kicki och sen satte vi oss på tåget till stan. i väsby hoppade veronica, tommy och tommys kusin fredrik på. kvällen spenderade vi på metro och det var skoj skoj! :)
för att göra en lång historia kort så missade jag sue och kicki tunnelbanan, och senare mötte jag och sue upp kicki på centralen och bestämde oss för att ta en taxi som gick på 800 spänn. väl på E4an måste cin kissa, så chauffören åker av.. sen närmade vi oss märsta. både kicki och sue sov som stockar och tur att jag vaknade till. vi deckade direkt alla tre, i samma säng.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!