lalala underbar helg..

igår kväll blev det filmkväll med sue, veronica och tommy.. hann dock inte kolla klart på filmen. men det går attg hyra den igen. emil kom och hämtade oss och sen var det hem och sova.

idag satte jag klockan på nio, men ja.. jag gick upp klockan 10. det är typiskt mig att trycka på snooze. haha
åt en god och nyttig frukost och sedan har jag kollat på tv. nu är jag färdigfixad och ska ta mig till bussen upp till Åsas (min låtstas mamma) föräldrar och äta middag, måste ta mig därifrån lite tidigare än tänkt då jag och ett gäng ska på bio i stan. det var andreas idé men jag valde filmen. det blir Alice i underlandet fast i 3D. ;) skulle dessutom innan bion behöva kika in på kicks för att köpa lite nytt smink! igår blev en rätt så dyr historia fast fick med mig ett par klädesplagg faktiskt så det var det värt. köpte ett svart linne med marilyn monroe tryck på från H&M. ja jag är helt galen i henne, hon var hur cool som helst! köpte ett par budget gladiatorsandaler till sommaren som också var från H&M, en stickad rätt kort blekrosa tröja från H&M, en väska med nitar från H&M och slutligen en ny klocka i rosa från urochpenn. :) tänkte att det skulle vara kul att variera litegrann då jag har en vit stor klocka och en silver/lila gucci klocka sen tidigare. galen? nej bara otroligt crazy i shopping. sen att man slösar en massa pengar kanske inte är så bra, men det är så svårt att låta bli. ^

ha det bra, skriver mer senare =)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!