Hemma i min sköna säng

Hamnade som jag tidigare nämnde på Harry's. Jag och ellie var där redan vid halv fyra och under tiden vi inväntade de andra och speciellt den nyblivna 19 åringen så började vi beställa lite öl. Blev bara en för mig och sen fick de bli cider.. Det är så mycket godare! När de väl kom sådär runt 5 tiden, satt vi och drack, umgicks och bara myste. ett riktigt mysigt ställe det där! Därefter kom det in mer och mer folk. Runt 10 tiden tog jag och Ellie oss mot tunnelbanan och sen tåget hemåt. Skönt att vara hemma.. lite fattigare men lite gladare :) eller nej jag ät alltid glad.. Eller 98 procent av tiden. :) Men tack ellie, Simon, Camilla, Carina, stefanie, Elin och fredrik för en riktigt skön kväll! Nu är det dags för mig att sova, och ska försöka lägga oron inför religionsprovet imorn på hyllan, trots att jag inte pluggat ett dyft! Puss och kram / jmk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!