fredag 19/3

har inte hunnit blogga alls under helgen.. men nu blir det uppdatering så det heter duga :)
i fredags kom jag hem från skolan, sen ringde min älskade vän kicki och bad mig och sue hänga med till barkarby. jag hade faktiskt inte varit där förrut, så det var ett litet äventyr. i barkarby skulle kicki köpa tyg till sin studentklänning som hennes granne ska sy till henne. det blev ett vitt siden tyg fast lite mattare siden tyg än vanligt.. super fint! sen tog vi en sväng förbi en stor, och då menar jag stooor godisaffär. det blev min lunch den dagen. sedan tog vi oss till kicki, för att hon skulle hämta kläder, tog oss till sue och åt mat och sen vidare till mig för att vi skulle fixa oss för utgång. emil, chrille och hamberg kom och vi spelade lite kort och umgicks. sen gav vi oss in i dimman, blev en rätt tråkig kväll om jag ska vara ärlig men att få umgås med de närmaste är alltid det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!