en ny dag i skolan.. men ändå fredag! :)

en super duper dag ska det bli. vaknade sju.. det var skönt att få sova lite längre. tog en dusch och sedan klädde på mig och sedan bar det av till skolan. tänkte att det skulle vara gott att köpa frukost idag så det gjorde jag. sitter nu i skolan och pluggar. har lite grejer att göra idag som att vi har uppsatsskrivning i engelska C.. konstigt nog ser jag fram emot den.. då jag tycker om att skriva och speciellt på engelska då. =) annars blir det lite shopping idag efter skolan med sue. mysigt mysigt!
ha en bra dag idag allihopa! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!