30 mars

tugba kom förbi mig idag, det var ett tag sedan vi faktiskt var efter skolan.. även fast hon inte var här så länge så kändes det skönt att få prata lite med henne. somnade därefter om igen, som den sömntuta jag är haha! ibland kan jag faktiskt undra över hur mycket sömn man egentligen kan behöva. vissa nätter, när jag får tillfälle, kan jag sova i 14 timmar om inte mer.. men trots det kan jag känna mig trött under dagen till att ta mig en två timmars nap bara sådär. finns det ingen gräns, då kroppen är på topp och verkligen skriker efter aktivitet? ibland kan jag faktiskt undra om det är så att jag faktiskt är en sån där sömngångare eller kanske var en björn eller varför inte en katt, i mitt förra liv?



kom rätt så nyligen ut ur duschen och ska se till att ta av mig handduks-turbanen jag har på huvudet och sedan sätta en ansiktsmask i fejjan. det låter väldigt frestandes i mina öronen det är så skönt avslappnande och lämnar en fräsch känsla i hela kroppen efteråt. :)
annars är jag mätt och belåten och väntar på att "dating inte the dark" och "desperate housewifes" ska börja på tv.. tills dess och tills senare..

morsning! ^


Kommentarer
Postat av: Sue

jag tror du har vart en gosig björn :D

2010-03-30 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!