18:45

kom hem rätt sent idag då jag satt på rosersberg station i nästan en timme för att det var signalfel.. trots det var det en bra dag idag. promenaden till skolan imorse var jätte skön, solen var framme, och det var så skönt med frisk luft. det var inget jag hade tänkt mig när jag vaknade imorse, men kanske bra ändå att jag glömde bort att vi inte har engelska lektion de kommande tisdagsmorgnarna. :) satt och läste lite i kenzas blogg, som jag förövrigt brukar göra :) tycker om hennes bilder hon lägger ut. det blir lite mer personligt sådär och sen att hennes uppdatering är bra. hon skriver dessutom om enkla saker och är inte rädd för att visa vem hon verkligen är. kul tycker jag!

nu funkar min data igen, den har varit rätt så svart de senaste timmarna, men bra det för då fick jag lite efterlängtad sömn. det blir plugg nu det närmaste timmarna, för att sedan gå över på mysfaktor. ska ta en varmdusch och verkligen återfukta huden och lägga på en ansiktsmask. lite tv mys får man inte glömma.. blir nog dating in the dark och sen gå och lägga sig hyffsat tidigt. kan vara riktigt bra känner jag just nu. imorn ska jag trots sovmorgonen till halv ett, ta mig till skolan så att jag är där vid kvart över 8 och gå på b-klassens naturlektion så att jag sen kan ta tio i ett bussen hem =)

tisdag.. hmm ja snart så är det torsdag då är det lön som gäller. kikar lite på modegallerian.se som förövrigt är en av mina favorit klädessidor. jag vet inte om jag nämnt det men jag är helt GALEN i kläder och mode i över huvud taget. kan knappt gå i affärer utan att komma ut ur affären med minst en påse. finns både för och nackdelar med detta beroende, men.. jag är ung och tjänar egna pengar så jag väljer att spendera pengarna på sånt jag vill ha. vi alla har olika intressen och ett av mina är shopping =)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!