14:58

Får sova lite till nu.. Har smsat lite med folk, och inte riktigt kunnat somna. Tugba ringde typ nyss och kommer hit vid 4 tiden och så ska va prata lite grann och så har jag lovat att sy in hennes byxor :) funderar även på att gå ut och springa runt 5 tiden, då jag som sagt inte vaknade imorse då det var tänkt att gå ut och sprinnga.. (a) får se om sue svarar för smset också så man får lite sällskap i spåret för det är alltid lite roligare. Påsken är på ingång, hmm jag undrar om man fortfarande kommer att få ett påskägg av sina föräldrar eller om jag köper ett till mig själv. Imorn kommer det efterlängtade studiebidraget.. Får se om det blir en fika med Camilla imorn efter lektionen i stan.. Mycket funderingar, men de kommer säkert klarna upp under dagen :) puss

Kommentarer
Postat av: Glennstella

God bless you

2011-04-14 @ 17:59:01
URL: http://glennstella.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!