14:07 tisdag

Kan redan nu berätta att jag inte kom upp imorse.. Blev som så att vid nio fick jag praktiskt taget typ kräla mig bort från sängen. Kändes som mina ögon vad helt rödsprängda och svullna när jag började vänja mig vid att ha dem öppna. Illa inte sant? Då jag skulle ha redovisning i svenska om Marilyn monroes självbiografi valde jag rätt outfit ;) hade mörkblåa jeans, svart linne med Marilyn monroe tryck! :) fick MVG- på redovisningen och plus i kanten för outfiten. År riktigt nöjd! :) idag har jag också pratat i telefon med mamma. Ska göra en liten såkallad roadtrip i helgen som kommer. Först blir det till mamma i tumba på fredagen, farmor och farfar i tullinge på lördagen och sedan stan med kusin och faster på söndagen! Känns skönt att man kan slå allt i en smäll om man säger så. Har blivit ganska lite släktträffande senaste halvåret nu då mycket annat tagit tid i mitt liv som jobbiga omställningar, skolaarbeten, jobb och egentid. Men det har även blivit en hel del festande då jag fyllde 18 i november förra året. Mycket tid med vännerna har det också blivit :) ska nu ta och vila lite grann och även försöka njuta av det enligt mig pågående vårvädret. Sol, plusgrader, grusvägar, gräsmatta, fåglar och dess kvitter är för mig VÅR! :) Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!