tjolahoppsan!

har ar det bra i Peru! hoppas ni har det bra darborta i Sverige! :) maste bara beratta att Peru ligger ca 8 timmar efter Sveriges tidrakning sa det ar darfor jag kan vara inne nar det ar natt i Sverige haha.. nu vet ni det sa att ni inte tror att jag ar helt sjuk i huvudet :)

Igar akte vi runt i Lima, Perus huvudstad. Vi tog en massa foton och akte till och med med hast och vagn :) vi gick runt pa ett stort kopcenter och jag fick med mig en hel del nya filmer! (herregud min resvaska kommer vara full utav dem nar jag ska hem igen.) jag fick ocksa med mig ralph lauren parfymen hem. kande att det skulle vara kul att inforskaffa en ny till min lilla samling :) vi har bestallt resa till Chiclayo och kommer att aka dit med buss pa sondag :) kommer bli valdigt jobbigt da resan dit MED BUSS tar 11 timmar.. tur att jag har mina filmer haha!

snart borjar lordagen att narma sig.. och vi ska ut pa en studentfest. det ska tydligen komma hur mycket folk dit som helst! najs sager jag bara! :)

skriver mer sa fort jag har tid, for det ar hur underbart som helst har borta! :) kram pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!