sydamerika i mitt hjarta! :)

sitter nu har pa ett internetcafe i San borja norte i Peru :) det ar riktigt underbart har borta ska ni alla veta!
vi har redan varit pa en salong och fixat naglarna och ska nog snart fixa haret, tanderna hos sues farbror som ar tandlakare :) vi har kopt en massa filmer ocksa som inte kommit ut i Sverige an.. tex sa har vi kopt sex and the city 2, shrek 4, prinsessan och grodan, remember me, bouty hunter och idag ska vi antagligen pa bio och se den nya twilightfilmen Eclipse :) guuuud cant wait! vi har ocksa halsat pa sues slaktingar, sett bade fina och fattiga stallen har i peru och allt detta pa bara 3-4 dagar! :)

hoppas ni alla har det bra darhemma i sverige och att vadret ar bra hos er med! kommer hem senare an vad jag hade tankt. vi skulle akt hem den 3 juli men vi ska nog boka om biljetterna och komma hem den 18 juli istallet. sa det blir 2 manad och 2 veckor har borta istallet :)

nar vi dessutom gar pa gatorna sa ar det galet mycket killar som visslar efter oss.. haha snacka om att vi kanner oss som fotomodeller! igar sa var det en kille som sa att hon skulle kunna ta oss for 110 kronor.. :o trafiken ar galen! alla aker hur som helst har borta, de struntar i att anvanda blinkers, aka i ratt fil kan de inte heller och de kor pa fel sida av vagen, eller snarare de kan tydligen kora pa vilken sida de vill.. knappt! hahah

nej nu maste jag ringa hem.. stackarna dar hemma ar nog lite oroliga hihi.. =)
KRAM PA ER!

Kommentarer
Postat av: Ellie

låter galet härligt!! samma var det i thailand, de kör som dårar och alla glor som om man inte var mänsklig! vilken tur att du förhoppningsvis kommer stå ut så länge, jag vantrivdes ju andra veckan :( saknar dig och sue! vi får ta film, bio, fika, fest, shopping osv... sen när ni kommer hem ;) <3<3<3<3

2010-06-15 @ 18:51:24
URL: http://salenborg.blogg.se/
Postat av: jaana

haha :D ja jag läste det :/ men nu har du ändå fått känna på thailand :)vi saknar dig med gumman! ja verkligen! det får vi verkligen ta och göra! :)hör av mig så fort vi kommer hem hjärtat! <3<3<3<3

2010-06-16 @ 04:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!