sooooola och baada i pina colada ... :)

har varit en galet varm dag! vi vaknade runt 10 på morgonen efter en faktiskt helt underbar natt.. sov som en gud jämfört med natten på bussen ner till chiclayo där vi är just nu. vi åt frukost som består vanligtvid här nere av frukt, frukt och åter frukt som exempelvis papaya och såklart färskt bröd och te :)

sen gav vi oss ut och solade och badade. det var riktigt stora vågor idag med och det var riktigt skönt! jag har redan fått en hel del färg haha! sen har vi gått runt i byn (som ligger en bit ifrån staden Chiclayo) och köpt glass, promenerat på stranden och tagit en massa bilder på oss, havet och en massa människor och fiskare.. haha

sen har vi ätit, ätit och ätit.. och det blev som vanligt peruansk mat.. det är sååå gott ska ni veta! :) och de har varit en riktig "släkträff" här också.. haha längtar tills jag kan lägga upp bilderna när vi kommer hem så ska ni få se :)

jag trivs riktigt bra här borta och jag har redan vuxit som person ska ni veta. man får en massa nya erfarenheter. dock saknar jag ibland sverige och den svenska sommaren men den väntar på mig tills jag kommer hem.. tills dess så ska jag riktigt njuta av SYDAMERIKA!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!