planer

jag har redan borjat planera vad jag ska gora nar jag kommer hem igen.. det har ar nagra saker:

1. gronalund! det ar bara ett maste! vad er en svensk sommar utan gronan?!
2. Sena sommarkvallar med vannerna
3. festa, festa och ater festa.. :) kommer att bli en massa fik pa uteserveringar och late nights pa sthlms klubbar..
4. jobba.. maste fa ihop pengar :)
5. EN MASSA BIO BESOK och sjalvklart ska det bli filmmarathon med tjejerna da jag har kopt hur mycket nya filmer som helst!
6. Picknickar och Rolis :)
7. SHOPPING! ;)



hmm ja det ar det jag kom pa just nu.. LANGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!