midsommar skoj

under midsommar var vi uppe i machu picchu och det hur varmt och underbart som helst! :) och vi var med om helt sjuka saker. haha när vi satt och kollade på utsikten så var det en liten gammal kvinna brevid oss och bara sådär pruttade hon.. vi försökte att hålla oss ifrån skratt men det gick bara inte.. den som skrattade mest var nog jag hahha stackars lilla sue satt närmast henne ;)

som ni kanske vet är det väääääldigt högt upp i bergen och minsta lilla kollande över kanten får en att bli helt snurrig i huvudet.. och allt är byggt som en labyrint.. jag fick hålla täten och se till så att vi gick rätt men klantade mig då och då när jag råkade att nästan få att ramla ner för stupet.. :O

vi satt även och åt, sittandes på ett par stenar och så kom en vakt och sa till oss.. det blev lite bråk kan man säga och man blev inte lite uttittad då alla turister hörde konversationen... ooops!

lääängtar nu hem! resan har varit toppen men tillslut kommer man till en punkt då man längtar hem igen!

kram på er sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!