kunde gatt illa..

idag var jag, sue och steffi i en liten stad utanfor cusco som heter molina for att kopa filmer och usb. nar vi hade gatt runt dar ett tag, trangts bland folk som skriker och hejar (VM vad annars haha ;) ) och slosat en massa pengar.. sa bestamde vi oss for att ta oss hem igen. vi vinkade in en taci till vagkanten och hoppade in. nar vi val akte sa borjade vi att plocka fram det vi hade for att kolla vad vi hade kopt for filmer och ngnstans dar mellan toystory3 och the ugly truth sa insag steffi att hon inte visste vart vi var.. gud vad nojiga vi blev! dar satt vi, tre unga tjejer ensamma i en taxi pavag mot ingenstans med en "galen" kille.. ja det trodde vi i alla fall.. nar vi val kande igen oss igen och insag att han faktiskt inte var en galning kom jag att tanka pa vad jag faktiskt hade for tankar da jag var som mest radd.. trodde jag skulle do, trodde detta skulle vara slutet for oss.. vi skulle kanske blivit tagna till ett bakstalle dar vi skulle bli nedslagna, ranade och valdtagna.. usch!

det ar nog det jobbigaste har borta.. det ar inte som hemma i sverige. som for ett par dagar da vi var i stn och gick forbi ett par killar och steffi sedan ropade: corre!! jag och sue fattade ingenting men vi sprang efter.. nar vi val var langt borta berattade hon att killarna hade varit med pa tv och att de var kanda ranare. :/

vilken tur nu i alla fall att vi kom hem sakert.. laskigt!



eventuellt sjalvforsvar? kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!