done

nu har vi ännu två saker vi kan stryka från vår lilla lista.. har tatuerat oss och efter ett antal timmar hos tandläkaren så har vi fixat tandblekningen också. blev riktigt nöjd kan jag säga er! de blev super vita haha

annars har vi varit på ett inca museum idag inne i centrala cusco ca 10-15 minuetr ifrån där vi bor.. vi åkte in runt 12 tiden efter både frukost och solande på deras altan, kändes iaf skönt att få sovmorgon och sova ut lite :) dagens outfit fick bli klänning och mina nya gladiatorskor och den nya väskan jag köpte på en marknad i förrigår bland bergen i en liten by som hette Pisaq.

på marknaden fick jag bland annat lära mig att pruta ner priset på lite saker jag ville köpa, hjälpt lite folk i nöd haha och lärt mig att promenader inte är min grej i alla fall inte uppe bland berg och massa trappor och där luften faktiskt inte är så syrerik haha.. :)

nej nu ska vi dra ut ha det så bra så hörs vi snart igen

KRAM och glad midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!