det borjar att narma sig

snart sa ar det hemresa pa gang! kommer tyvarr nog inte att kunna att blogga de har narmaste dagarna da vi imorn ska upp tidigt och folja med sues kusin till hennes skola for att se hur skolorna ser ut har borta. det ar tydligen valdigt strangt, alla har uniformer och maten far man betala for.. berattar mer sen om hur det gick :) efter det ar det bara att ta sig tillbaka till huset, packa det sista och sen far vi vidare till Lima igen :)

jag langtar verkligen tills vi ar framme i Lima da vi ska pa bio.. antligen! masteeee se Eclipse! tyvarr sa finns det ingen bio har ute i cusco sa det riktigt kliar i fingrarna eller nja hur man nu sager.. ni fattar.. :)

De senaste dagarna har vi umgatts med Stephanie (sues kusin), tatuerat oss, och fixat en massa annat och sedan shoppat, shoppat och ater shoppat! langtar tills jag kan lagga upp bilder pa allt jag inhandlat!

idag kopte jag bland annat ett usb for att kunna lagga over alla bilder och videoklipp innam vi aker tillbaka till sverige. jag har dessutom kopt ytterligare 13 filmer ;) hur fan ska jag fa med mig allt till sverige? det lar ju bli att man far betala overvikt om man har otur..

ha det bra sa lange :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!