FINALLY!

antligen sager jag bara! jag ar ett riktigt twilight fan! sitter och dreglar framfor filmerna samtidigt som jag skrattar, ler och grater pa samma gang.. :) har vantat jatte lange pa att den tredje filmen ska komma.. och nu antligen.. en dag efter varldsuppvisningen sa ser jag ngt som ser ut som eclipse filmen, hangandes pa ett snore vid en affar tillsammans med andra filmer.. satt da pa bussen in till San Martin och kunde int hoppa av men borjade att skrika till sue: jag saaag Eclipse filmen! den har kommit ut pa film!!!! ja.. med film menar jag kopierad haha men vad? det ar juuu hur underbart som helst! :)

sa nu har jag den tredje filmen, den som jag sa lange har langtat efter! :) nar internettiden gatt ut ska vi hem direkt och mysa ner oss i sangen for att kolla pa den med gott samvete da vara vaskor redan ar packade! :)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!