om du läser det här så ska du veta att..

du är den bästa vän man kan ha, den finaste man kan känna
du har alltid ställt upp och stått vid min sida
du har alltid fått mina tårar att torka och alltid gett mig det stöd jag behövt
nu är du inte här, och jag saknar dig hjärtat.
trots avståndet, så vet du att du har din bästa vän här borta i kalla sverige
och snart kommer du hem igen, solbränd din lilla sötnos!
du kommer alltid och förevigt att vara min bästa vän, och ja hoppas att du vet
hur mycket jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Syster

Gud vad söt du är hjärtat :D !! <3 Blev super glad när jag läste det där <3<3<3 Tack vännen jag har tänkt jättemycket på dig ska du veta! pratar med dig nu hihihi :D <3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3

2010-01-17 @ 23:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!