Måndag igen..

Ja helgen var helt fabulous om ni frågar mig. det var utgång på fredagen, på lördagen började det lungt då jag behövde vila upp mig efter gårdagen.. sen bar det iväg till emil för att kolla på film med han, sue, narin och crille. MYS! och på söndagen kallade plikten och jag tog mig till jobbet så där duktigt trött.

nu sitter jag här, trött efter en lång dag i skolan, hos min bästa vän som ÄNTLIGEN har kommit hem från Chile.
det går ju inte att beskriva hur brun hon är.. klart man blir avundsjuk ^

äsch nu ska vi kolla på new moon, som förövrigt var en av sakerna hon hade köpt till mig den lilla skrutten!


drömt sött, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!