levande minnen

kom att tänka på sommaren nu när jag satt och förde över bilder från datan till min iphone, och jag då hittade en mapp med bilder som jag tagit just från sommaren 2009 på vårt landställe.. får verkligen sommarkänslor, vill ha det gröna gräset om mina tår och det blänkande halvt kyliga vattnet och den varma stekande solen. vill ha värme NUU!

..och har verkligen upptäckt att jag verkligen gillar att fotografera, speciellt när man har pappas systemkamera till hands, på så sätt gör man gamla minnen levande. man kan alltid kolla tillbaka och minnas!
här är ett smakprov ;)

   
  
   
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!