fredag

är otroligt lättad över att ha det muntliga framförandet i engelska avklarat! nu är det bara att slappna av tills på söndag då det blir till att göra det tre citaten från engelska boken.. bara att ligga i :/
men för övrigt ha det varit en bra dag :) och det måste ju ha med gårdagen att göra, då jag blev utsedd till årets medarbetare på jobbet! min chef och mina arbetsledare var urgulliga som kom fram med en stor blomma och kramar. puss på er (:

middag avklarad, sitter hos sue, och hon har precis färgat sitt hår. och snart blir det till att fixa det sista och sen styra iväg mot sigtuna och fira ali! myspys..
något som dock inte är så mysigt är det att jag ska upp om sådär 12 timmar och åka mot jobbet haha

nejmen nu har jag inte tid med det här
måste bara säga ytterligare ett par ord..
LYCKA TILL ikväll kicki ;) <3
GRATTIS igen Mikaela till körkortet och grattis till kim som klarade teorin!

och sen.. pusshej :)

Kommentarer
Postat av: kimz

Vad gullig du är, Jaana :) hihi puss

2010-01-22 @ 20:40:16
Postat av: Anonym

Hihi, (a) puss

2010-01-23 @ 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!