en lång seg dag..



vaknade halv tre idag. kändes ganska segt, eftersom man missat sådär halva dagen men den slutade ganska bra ändå! :) bestämde mig för att ta en dusch, äta och fixa mig lite grann och sen gav jag mig ut till mary och pratade lite (: sen så drog jag på bio med sue och såg trubbel i paradiset.. som alltid så snackar vi ganska mycket och länge om livet och slutar nästan med att vi missar filmen då vi fortfarande sitter kvar på donken och äter cheeseburgare..den var riktigt bra och både jag och hon gick därifrån lite ledsna, eftersom det var en kärleksfilm .. haha (a)

men nu sitter jag här hos sue, och hon läser lite grann ur sin dagbok, den sötkorven! vi ska nog ta och dricka lite te, och spela lite nitendo game cube.. ;) fan vilken kväll alltså! 

Som sagt, har skaffat blogg nu också. hade aldrig tänkt att göra det men ja gjort är gjort ^

ha det bra! pusshej


                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!