7 januari 2010

Kom hem för ett litet tag sen från stan, där jag var på värdinnekurs :) Var hemma hos the edin's och det började med att vi satt och lyssnade på teorin. senare ansiktsmålade vi, och janira och linda målade varandra till tigrar och jag målade erik till hello kitty, medans jag själv blev en sån där snygg tiger jag med haha.. om ni inte förstår vad jag har sysslat med kan jag bara säga att det var en kurs med jobbet som jag var på. :)
Sedan bjöds det på en underbar middag med bland annat kyckling, pastasallad och ost&kex. MUMS!
Fick därefter skjuts hem av en snäll tjej som jobbar på nytorp om jag minns rätt och slapp alltså åka hem komunalt. jipi!
Kan bara säga att jag frös som f*n idag! iof var jag absolut inte klädd för det kalla vädret, då jag hade pennkjol, skjorta, väst och slips samt mina enkla tygskor etftersom jag inte tänkte så långt imorse när jag valde kläder haha..

men nu sitter jag här, precis kommit ur duschen och väntar på att sue och mary kommer hit för att dricka te. Sue ska dessutom sova här, så det blir väl en sån där kärleksfilm ikväll med och sedan något gott att äta till.

Humöret idag är på topp förutom att en del känslor bubblade upp under dagen. Men det blir nog lite bättre nu under kvällen (;

Ja, vad mer ska man säga. skola imorn igen, och jag känner mig så otroligt trött, vill bara sova natten och dagen ut. men då slog det mig, att det är fredag imorn och att jag ska tagga till inför helgen.

Såhär ser mina planer för morgondagen ut för tillfället; eftersom vi trodde det var 150 dagars imorn så hade vi tänkt att gå på det imorn, men eftersom det tydligen inte är det så funtar vi på att dra på bio eller ut och klubba i stan kanske. Det enda som gör ont, det är min plånbok. Har spenderat väldigt mycket pengar på kläder och julklappar nu under lovet och det märks verkligen nu! skönt är det att jag nu får se fram emot den 25e då nya pengar rullar in. kommer att spendera mest på nöjen men känner mig själv också, och VET att det kommer att köpas en massa nya då kläder också (a)

säger nu pusshej (: sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!