6 januari 2010

Har varit med sue idag under dagen. hon sov hos mig så vi gick upp ganska sent och skippade frukosten och gjorde pasta istället som lunch eller nåt :) sen drog vi till väsby centrum eftersom sue skulle kolla på jacka. haha när hon hittade en peak jacka som hon skulle pröva såg hon inte att det satt en larm sladd på jackan och hon började dra bort den, haha fan vad chockad hon såg ut när det började tjuta :D och såklart när hon skulle pröva jackan hängde hon ifrån sig en annan jacka hon skulle prova, och såklart kommer en tjej och tar jackan och prövar den. haha sue trodde att tjejen skulle köpa den och såg lite olycklig ut, och det skulle varit lite olyckligt eftersom det var den enda storleken som fanns kvar i just den modellen som passade henne. om jag ska sammanfatta allt har jag skrattat hur mycket som helst idag, har kännts jätte bra :)

när vi sedan tar oss hemåt, så skulle jag möta min söta mikaela, för att ta en promenix. men det jobbiga var att vi höll på att frysa ihjäl! alltså man kunde verkligen inte vara ute, så vi gick hem till henne och började koka te och åt lite vindruvor samtidigt som vi satte på "mamma mia". det var riktigt mys. tror det såg lite roligt ut när vi satt där och trallade på abba låtarna, som vi inte ens kunde helt.. lät väl ungefär så här: "lalal... Glasgow.. lala *nynnande* super trouper.. osv.. ^^ sen åt vi en god middag och sedan bar jag mig hemåt i kylan. Kändes ändå ganska skönt att promenera för en gångs skulle, eftersom jag ärligt talat har lite ångest för all choklad jag ätit under julen HAHA och det är inga små mängder jag ätit, fast i och för sig det är julen vi pratar om. Det är mörkt och kallt och då är det mysigt att äta god mat och en massa choklad. det hör ju till julen liksom.
men när jag kom hem tog jag iaf en varm dusch och satte mig i soffan framför tvn och försökte få upp blodcirkulationen igen.

Imorn börjar skolan igen. Förmodligen som alla andra, har jag helt och hållet vänt på dygnet nu under jullovet. Så hmm.. jag vet inte riktigt hur jag ska kunna sova ikväll. ska i alla fall kolla klart på vänner och sedan försöka, hoppas bara jag vaknar imorn och inte sover till tre på dagen.. skulle inte vara så lyckat. men då är det bara att skylla sig själv (a)

.. sov gott!

                      


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw :D jag har jätte kul med dig jaana<3

2010-01-07 @ 12:34:24
URL: http://suee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!