weekend resumé

har haft mycket att göra nu under helgen, så nu är det dags för en uppdatering.
i fredags var jag med tugba och ellie på zumba :) för de som inte vet vad zumba är det dans! i den ingår det bland annat salsarörelser ^ det var hur kul som helst!
i lördags sov jag till halv två. sedan träffade jag c :)
på söndagen gick jag upp tidigt för att åka till jobbet, efter jobbet spenderade jag resten av alla hjärtans dag med c! mysigt mysigt!
ska bli bättre med uppdatering, men nu är de plugg som gäller.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: ~ µ ~

dans e kul :D



låter som om du haft en kul helg och en mysig alla ♥ dag :)

2010-02-15 @ 09:59:12
URL: http://iisai.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja verkligen! hoppas du också hade de (:

2010-02-15 @ 18:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!