tuff dag

sov för lite inatt som vanligt, men äsch det tar jag igen ikväll! ^
har en massa planer för helgen men känns som jag samtidigt vill ta igen lite egentid också så det får man absolut klämma in lite här och där. på fredag ska jag till lilla fröken elin näslund som fyller 19 :) blir super mys! på lördag ska jag jobba och sen träffa c (; och på söndag ska jag träffa min lillasyster som jag inte träffat på flera, flera år! typ sen jag var 12-13 år eller nåt. ska bli super roligt, plus att man såklart är lite pirrig i magen, hon är ju runt tonåren nu och man inser bara hur mycket man egentligen missat..

har dessutom börjat läsa biografin Marilyn Monroe skrev som heter "Mitt liv". den är så otroligt bra! har redan läst rätt mycket för att ha börjat igår. ett tips, om ni ska ha ett arbete kring en person, så läs hennes bok!



nu ska jag duscha och sen blir det mer bokläsning. gasen i botten ^

CYA!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hon är fin =)

2010-02-20 @ 00:48:03
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Jaana

Ja verkligen :)

2010-02-20 @ 09:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!