Trött.....

Är så himla trött, det är det bästa ordet just nu! Var as taggad på jobbet idag, trots gästklagomål som ja, man inte har något annat val än att ta. Dessutom så har jag en bula rakt på huvudet, och brännmärken från den stekheta oljan Linus råkade skvätta på min arm. hela restaurangen måste ha hört mitt skrik. Hur lyckas jag med allt det här? Kan någon svara på det? Blir annars så glad av alla trevliga människor man träffar på, och att jag har urgulliga arbetskamrater :) känn er träffade if you guys are reading this! ^ nej nu ligger jag i sängen och ska släcka nattlampan och sova.. Måste upp hyffsat tidigt imorn och åka till skolan.. Sov gott Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!