söndag och gamla foton



ja vad kan man tänka sig att göra en sån här dag då det är otroligt mycket snö ute och man nästan fryser öronen av sig? inte går jag ut i alla fall, det är en sak som är säker =) jag har pluggat och ätit hela dagen och bara varit. det är så skönt. det är så mycket måsten annars så varför inte ta dagen i akt och bara vara?

nu funkar min bärbara igen, har köpt nytt trådlöst internet och allt fungerar finemang! har även suttit och kollat på en massa gamla bilder som jag inte kollat på sen hur lång tid tillbaka som helst. De jobbiga är att jag har en massa känslor kopplade till en del bilder, och det blir inte bättre utav att musiken som spelas just nu är så otrolig bra träffsäkert till just varje bild jag kollar på!

nej nu ska jag nog ta en varm dusch och sen mysa mig ner i soffan med en tjock morgonrock, te och en bra rulle. ^ inget fel med det eller hur. nu fattas det bara rätt sällskap.. (a) bilden togs förövrigt förra vintern påväg till idrotten. vacker är den!

puss och sov gott allihopa. kanske kommer ett litet inlägg senare ikväll bara för att jag älskar att blogga


CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!