lönehelg

kom hem igår från 100 dagars kryssningen.. jag säger bara boöket slitage! åkte dit taggad till tusen å umgicks med mina underbara tjejer, kom hem med blåsor, någon konstig smärta i knäet och otroligt trött/hungrig. men det är så de ska va. slängde mig i sängen direkt när jag kom hem och vaknade ett par timmar senare. skulle gått ut på krogen men blev "valentines day" på bio med sue. jag kan verkligen rekomendera filmen! den var jätte bra, en riktig kärleksfilm. kunde ju inte låta bli att låta tårarna komma fram som den kärleksgalne jag är. men var jag ensam? nej haha ^

Idag ska jag, kicki, sue och veronica ha disney filmkväll. blir väl alkohol och god mat till de (: en riktigt tjejkväll med andra ord! nu är det till att fixa mig lite grann så ska vi inhandla lite gott till ikväll =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!