Hissa eller dissa

Jag hissar min underbara och bästa vän kicki som jag förövrigt saknar! Vi har kännt varandra i sju år och hon har alltid funnits där för mig oavsett vad, när eller vart på dygnet klockan stått. Tack för att du finns! <3 Alla de dagarna då snön ligger som högst, de dagarna då man nästan inte kan gå utomhus pga av extrem kyla eller rådande snöstorm, då skiter sig allt i kommunaltrafiken, det är något jag riktigt dissar! Det är vinter varje år så varför är det samma problem som återkommer? Bussar är inställda eller sena. Tåg är försenade ibland i timmar, och det sker signafel stup i kvarten! Förlåt om jag låter gnällig men finns det inget vettigt man kan göra/installera eller kan man inte försöka planera eller anpassa elektroniken bättre? Eller är det bara jag som känner så här? Skärpning SL!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Ny design?

Nu har jag lagt upp 10 stycken nya färdiggjorda designer för superlåga priser! Titta in här:

smartish.blogg.se/test



Tack!

2010-02-20 @ 14:59:42
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!